(function (h, o, t, j, a, r) { h.hj = h.hj || function () { (h.hj.q = h.hj.q || []).push(arguments) }; h._hjSettings = { hjid: 1133926, hjsv: 6 }; a = o.getElementsByTagName('head')[0]; r = o.createElement('script'); r.async = 1; r.src = t + h._hjSettings.hjid + j + h._hjSettings.hjsv; a.appendChild(r); })(window, document, 'https://static.hotjar.com/c/hotjar-', '.js?sv=');

Byg-e et professionelt valg for fremtiden

Det er heldigvis ikke kun prisen, som kunderne vælger Byg-e til for. Der er stort fokus på vores kvalitet, hvor eksempelvis vores oppetid det sidste år er på over 99,99 %. Byg-e leverer derved stabil, seriøs, hurtig og professionel service – og alt dette er inkluderet i abonnementet hos Danske Byggecentre/ByggeBasen.

Vi har fokus på at løse de udfordringer, som vores kunder kæmper med i det daglige, og vi har flair for at udtænke fremtidige EDI løsninger til kunderne, som udspringer af de ideer og problematikker som vores kunder oplever i det daglige.

Faktisk er kunderne overraskede over den tilpasningshastighed, som de oplever hos os, og det vi gør for at optimere deres EDI udvikling og afhjælpe deres løbende udfordringer. Vi har ikke oplevet en kunderelateret opgave, som vi endnu ikke har kunne løse hos Byg-e.

Uanset hvilket filformat kunden kommer med, kan vi ”mappe” det op i vores system, og vi kvalitetssikrer og tester naturligvis for at minimere alle tænkelige fejl. Alt dette gør vi for at sikre, at vi leverer så god og professionel service som muligt.

Der er stort fokus på den support og overvågning, som Byg-e leverer. Resultatet for vores kunder er, at de bliver bevidste om uhensigtsmæssigheder ved fejl i dokumentforsendelser. Vi arbejder hårdt på så kort respondstid på vores supportsager, som vi mener, vi kan imødekomme. Vi har tilmed, det vi kalder en proaktiv support, hvilket betyder, at der bliver taget hånd om supportopgaver inden afsender og modtager ved, at der er problemer med filforsendelserne.

Hos Byg-e har vi gjort det nemt at være bruger, idet vi har udviklet en webløsning, som vi kalder samhandelslisten. Den er designet til at gøre det let og overskueligt at finde frem til, hvilke parter man udveksler EDI med i dag. Derudover kan samhandelslisten oplyse, hvilke potentielle parter, der kan udveksles EDI med. Samhandelslisten bliver hele tiden udviklet med nye funktioner, som giver værdi for netop din forretning.

Det er nemt og hurtigt at starte op med Byg-e

Har I endnu ikke fuld elektronisk dokumentudveksling i form af eksempelvis fakturaer og ordrer med jeres partnere, så tag kontakt til Byg-e. Vi har stort kendskab til omfattende elektroniske løsninger samt et omfattende branchekendskab, og vi sætter en ære i, at enhver kunde får en god og professionel oplevelse med EDI.

Hold jer ikke tilbage med at kontakte os, da vi er sat i verden for at gøre elektronisk samhandel så nemt og overskueligt som muligt for byggebranchen. Vi sikrer jer en professionel opstart og implementering hos Byg-e, hvor vi er overbeviste om, at vi kan løse alle jeres udfordringer.